maandag 5 maart 2012

Wilgen en Water, Willows and Water, crackle weave

Op het blog van Patricia (Handgewand) stond een prachtige foto van een Ranonkel als bron van inspiratie voor een weefsel. De natuur kan vaak een inspiratiebron zijn!  Aan het eind van de dag - de zon kwam waterig door het wolkendek - heb ik gesnoeide wilgen gefotografeerd. De kleurcontrasten en de weerspiegeling in het water trokken mijn oog. Ik ben momenteel bezig me in de techniek van 'crackle weave' te verdiepen (een 'ouderwetse' weefbinding, die momenteel weer helemaal 'retro' is) en ik ga eens puzzelen of één van de gemaakte foto's daarvoor een uitgangspunt kan zijn.


I made some pictures of willows along the waterside. The contrasts inspired me. I'm studying on 'crackle weave' and think I will use these pictures for inspiration.

1 opmerking:

  1. Es ist doch herrlich das man nur mit offenen augen durch die natur gehen braucht !
    liebe gruesse Patricia

    BeantwoordenVerwijderen